ads1

13 February 2010

Walk 4 Your Heart-13/2/10

sejak2 aku dah lama tak g gym ni, rasa badan nak naik dah. bahye kalo dibiarkan. kata orang, kalo dah biasa g gym ke, bersenam ke, kalo stop, mmg badan leh kembang. tapi mmg betullah..harus la aku merajinkan diri buat aktiviti yang berasaskan senaman. jom!!!

kata nak walk, kene la pakai kasut sukan. kan kan?? program ni dianjurkan oleh Pej. Kesihatan Daerah Putrajaya, Kem.Kesihatan Malaysia. bermula dan berakhir di fasa 4b, presint 8 sejauh 3.5km. kira tak jauh la dari rumah aku ni. janji ngan sorang membe ofis nak g, tapi last minit dia tak dapat datang. so, aku teruskan je la misi walk2 ni..layannn

ok2..sy dah abis walk yg mengambil masa selama 40 min. wahhh..berpeluh mak ni ko. berbaloi la walk2 pagi ni. tapi apa yang aku tak setuju ialah......haa yang ni lah yg aku tak suka ni. ada ke patut, lepas program walk2 yang kata nak buang kalori, ada lak program macam kat bawah ni..

hmmm...cemane lah badan lagi tak besar..penat je kak oiii berjalan tadi..hah! gasak ler ko..sy balik dulu ye..tata

No comments:

Post a Comment