ads1

17 September 2013

Downtown Tropica Prima, Equine, Seri Kembangan # Pakaian Baby Murah

Nak dapatkan barangan pakaian baby murah, boleh dapatkan di sini secara retail. Datang sendiri ke kedai saya atau boleh juga secara pos.

antara barangan yang terdapat di kedai saya adalah spt:
a. lengging kanak-kanak dgn harga murah rm15 utk 2 helai,
b. hairband kanak-kanak dari rm5 - rm10 sehelai sahaja,
c. set romper dan tight mengikut saiz umur pd hrga rm25,
d. seluar jeans kanak-kanak mengikut saiz dan pelbagai harga dari rm39-rm49,
e. blouse kanak-kanak pelbagai corak dan saiz,
f. kemeja dan top kanak-kanak,
dan macam2 lagi lebih menarik di kedai offline dan online saya.

kunjungi kedai saya spt landmark di bwh :
»» blkg Giant Equine, berhampiran pasar borong Selangor.
lot C18, downtown tropica prima.
Hubungi tel saya : 013 2916262 untuk sebarang pertanyaan.

tqvm..



No comments:

Post a Comment