ads1

13 February 2010

Nite Marathon 7.7km @ Putrajaya - 6/2/10

minggu lepas punya citer, tapi baru nak letak hari ni. Siang tu aku main netball, patutnya dah penat dah tu. tapi sebab malam ada lagi program, aku turun gak sambil layan bebudak ni. motipnye nak kasi budak penat, pastu leh tido puas2 bangun tengahari ahad esoknya. ngehngeh..

program Nite Marathon @ Putrajaya 7.7km. ramai giler manusia tah mana la datangnye. layan je la. best gak lepak2 kat depan Mahkamah tu..

pisss!! muka aku surnburn woooo..hari tu dah ingat dah nk pakai sunblock masa siang main netball tu. tapi adeh laaa..aku lupa. bak kata kwn aku, 'ko lupa ke nak pakai Banana Boat'?? hehe..(sunblock cap Banana Boat).

hahaha Apis..sempat ko ye nak posing kat moto Pak Polis ni. bukan lori panjang je yang dia minat, tapi kat moto besar ni jugek..

last skali, ni la jadinya budak2 ni..b'guling atas padang. mmg faveret dorang lah ni. aku guling jugak, tapi bila dah smpai kat rumah laaaa...:))
ADIOSS

No comments:

Post a Comment