ads1

17 December 2009

Cuti 3 Hari..

Start minggu ni dan 2 minggu akan datang berturut2, kita dapat cuti 3 hari berturut2 dan pastinya semua agenda dah disenaraikan. minggu ni ma'al hijrah, next krismas dan tahun baru..

jatuh minggu ni, aku nak balik kampung! sebulan sengah aku tak balik kampung dah. dah rasa macam lama sangat sebab aku mmg jenis suka balik kampung. di situ ada kedamaian, di situ ada ketenangan. Walau baru je mak ayah aku datang rumah aku minggu lepas, aku kan tetap balik kampung.

Husband?
dia memang takde kampung sebab asal dia mmg KL. menumpang kampung aku je la ye. ekekek..

Anak2?
tak dinafikan dorang memang ikut jejak langkah aku. Asal genap je sebulan tak balik, ada la yang bersuara tu kang..MA, BILA KITA NAK BALIK KG? huhuhu..tersangattttt la bangganya aku..eh! tapi sori ek, aku tak ajar pun ayat tu..

k korang, Selamat Menyambut Ma'al Hijrah dan berbahagia bersama keluarga di hujung minggu.

ADIOSS

2 comments:

  1. Sama la anak aku...tapi yg selalu dia tanya.." Nak balik umah Mbah!" Umah Mak Tuk tak penah sebut. Huuhuhu...

    ReplyDelete
  2. Nsb baik dia tak sebut nama penuh, umah Mbah Salah! hehe..

    ReplyDelete